28 Eylül 2012 Cuma

Ben efsaneyim filmi full hd izle


Bir Ayr�l�kBen efsaneyimBen efsaneyim filmi izle Ben efsaneyim filmi full izle Ben efsaneyim hd izle Ben efsaneyim online izle Ben Efsaneyim filmi, IMDB üzerinden 7.1 puan almıştır.Filmin başrollerinde ise Will Smith,Alice Braga,Willow Smith gibi kaliteli oyuncular yer almaktadır. Ben Efsaneyim filminin yönetmenliğini ise Francis Lawrence üstlenmiştir. Filmin genel özetine baktığımızda ise; Robert Neville başarılı bir bilim adamıdır ve insanlığı yok edeceğine inanılan,önüne geçilemez tehlikeli virüs ona bulaşmamıştır. Virüs çok kısa bir zamanda insanların ölümüne sebep olmuş, sonuçta Neville New York\'ta hayatta kalan tek insan olmayı başarmıştır. Ancak Neville\'in durumu çok zordur çünkü belki de dünya üzerindeki tek insan kendisidir. Üç yıl boyunca dolaşmakta, yaydığı radyo mesajları ile hayatta kalan insanlara ulaşmaya çalışmaktadır.
Herhangi bir canlıya rastlayamayan Neville aslında yalnız değildir ve her hareketi izlenmektedir. Salgından sağ kurtulan eski insan-yeni mutantlar Neville\'in ölümcül bir hataya düşmesini beklemektedirler. Ben efsaneyim filmi izle
Ben efsaneyim filmini full izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder